Twin Peaks – Making Breakfast

tumblr_mzxhncCEvY1sm087go1_1280

Twin Peaks vin din Chicago și sunt quirky, distractivi, dar au și o latură aspră și edgy. Într-o oarecare măsură se potrivesc cu serialul cu același nume. Anul acesta au scos foarte bunul album de debut, Wild Onion, care vine pe filiera garage band & psychedelia & pasiuni băiețești. Continuă lectura

Cult of Fire – Vltava

dedds2ee22

Cătălin Mesaru

M-am decis să pășesc în afara arondismentului personal de confort și să mă avânt asupra unui gen de muzică de care nu m-am mai lovit de prin liceu: black metal (în continuare susțin, fără niciun fel de ironie, că oricât de muzică pop cretină ar fi ajuns cei de la Cradle Of Filth, albumul Dusk…and Her Embrace e unul din cel mai bune albume de black pe care le-am ascultat). Nu de alta, dar mi se pare că există un moment și un loc în viața fiecărui om pentru genul ăsta de muzică (plus genurile conexe). Oricât de obtuz și îngust pot părea, opinia mea e că muzicile de genul ăsta nu sunt neapărat ceva ce pot fi experimentate întruna pe termen lung. Then again, același lucru îl pot spune despre aproape orice gen de muzică. Lipsa de diversitate e mama suicidului. Continuă lectura