Weezer – Everything Will Be Alright In The End

Andrei Coste

Există două tipuri de fani Weezer: ăia carora le place toată treaba asta foarte ușurică pe care-o face trupa asta post-Pinkerton și ăia care au rămas la ideea ca Pinkerton e cel mai bun album al lor. Eu mă aflu, desigur, în a doua categorie. Continuă lectura

Pharrell Williams – Gust of Wind (featuring Daft Punk)

pharrell-williams-gust-wind-daft-punk-video

Cristian Pagu

Prea mult Pharrell dăuneaza grav sănătății. Acum o săptamână a lansat It Girl în regia lui Takashi Murakami și am crezut ca gata… C’est fini la comedie. Mais pas du tout. Din ultimul său album, GIRL, Pharrell a lansat azi un nou clip la Gust of Wind featuring Daft Punk. O melodie despre care nu am nimic special de adăugat, dar pe care am ales să nu o ignor în totalitate având în vedere faptul că este regizat de unul dintre cei mai buni regizori ai planetei, Edgar Wright.

Continuă lectura