Mr Twin Sister – Mr Twin Sister

Twin_Sister_BalloonsIon Indolean

Formaţia Mr. Twin Sister se află la al doilea album, intitulat Mr Twin Sister; ciudată alegere de nume. Melodiile pe care le creează sunt ideale de ascultat în nopţile singuratice de condus prin oraş, aşa chill. Vorba aia, „senzaţie majoră cu patruzeci la oră”.

Continuă lectura

Steven A. Clark – Late E.P.

140506-steven-a-clark_0Cătălin Mesaru

De când îmi doream ceva proaspăt din zona de R&B masculin! Dacă pe palierul feminin stăm destul de bine pe anul acesta (FKA Twigs, Jhene Aiko, de care am menționat deja în recenzia albumului Goddess al lui Banks), pe partea masculină, în afară de niște zvâcniri de la The Weeknd, Frank Ocean și de extraordinarul album al lui How To Dress Well, nu pot să zic că mi-a atras ceva atenția în mod special (și nu, Mean Love al lui Sinkane nu este un album de R&B, e ceva mult mai complex, după cum am scris atunci când i-am făcut recenzia). Continuă lectura